Saturday, June 4, 2011

taming the MIND :)

hello :)


alalala ! comel tak die ? comel la ! :D
hi bloggers , long time no see !
okay , byk byk bende dah terjadi tapi aku mcm malas nk cte tp ade kau heran ? hee ..!
so , im here nt to drop saying " hi " onlyy ,
tapi just nak type type gune keyboard lappy ni . okay aku dah mula menarut taktau cakap hape dah ni
( 2.25 am already LOL )

just now , around 10 pm maybe ? my abg tanya aku , mne pegi controller aircond , sebab bilik ak and dia pkai controller aircond yg same . he insisted on that remote controller , and dia carik satu rumah .
sebab , malam ni ktorg ade tetamu ,
back to the story ,
puas aku cakap controller tu aku tak tau ape jadi dah dan takde dalam bilik aku .
dye paksa aku carik jugak .aku pun pegi carik .
( dasar budak asis , ak memang benci dia ni . =.=" )
nak pendek kan cerite , aku tipu je tuu :)

sebab , controller tu aku dah pecah belahkan tinggal bateri dye yg keras je :)


OPS , SORRY bro.
hahahhahahha !

...( kembali ke zaman remote tu elok )..
ade satu hari tu , aku bengang dgn my own decision of quitting sukses ,
then nak pasang aircond tu , tp remote tak function ..
tak semena2 aku patahkan remote tu ,
karate dye .
then aku blend , aku sumbat dlm jamban , aku cicah dengan cili.
okayy tu tipu :)

tapi aku buat something yg  menyebabkan remote tu pecah seribu .
then aku buanggg dlm tong sampah~

...
abang dan aku .
then aku cakap kat dia
" tunggu jap "
aku pegi bilik aku , korek plastik sampah tu , naseb bek tak byk ,
then ak cuci tangan aku , pgng remote control tu and bg kat dye .
( tell you what , isi kandungan remote tu dah hancur .. )

dye pun amek lah remote tu , pegi bilik dye ..
trying so hard nk bukak aircond tu , while me duk depan cte Boys Over Flowers dalam tv tu .
tetibe dye jerit " HOI ASAL TAK FUNCTION ? "
aku pun gelak lah guling2 ..
( konon2 crte dlm tv tu yg kelakar )

dye buat macam2 kat remote tu , tukar bateri lah ape lah.
 even mak aku pun dye call complain pasal remote tu .
so childish . macam mne kau leh jd abg aku ?
yang pasti , aku dah tekup muka aku gelakkan dye yg sedang berusaha menghidupkan bende tu yang hanya dengan kuasa allah je boleh hidup balik :)

oh si abang , ku sungguh senang hati melihat kau dipermainkan ~
tak terkira betapa geli hati nya diriku :P

at the end , aku mmg tak tahan tgk dye membedah si mati ,
aku cakap lah ,
" jgn jadi bodohlah , dah rosak kot ? wel , kat aircond tu .. ade button on "
dye tak paham bhse ibunda aku ni , so dye ARAH aku pegi on kan .

kan aku dah cakap , dye annoying .
tapi takpe , aku puas tgk dye tadi .
HAHHAHAHA !
one thing lagi .
terbace mesej dari awek dye .. ew , soo shewit soooo sheat :)

" sy nk berikan semua bnde yg sy tak dpt kat anak sy . sy org susah . "
and ntah ape bnde lagi ntah ..
tp ayt paling best ,
" sy sudi jd ibu kpd anak anak awak " and some gross and shit sentences ..
HELL . pui .
ini kau nak jadikan kak ipar aku ? ini perempuan yg kau pndang mulia dari aku ?
sudah lah . aku tak hadap .
melenting aku tgk msg tu , asal pmpn tu sggup jatuhkan maruah dye hantar msej mcm tu kat sorg adam ??
..
kecewa aku tak terhingga .
then terbace satu ayat lagi ni . buat aku gelak berdekah2 ..

" nnt bile tua , sy nak awak and saya jalan2 sambil pgang tgn anak kite "
lebih kurang begitulah .
HAHHAHAHA , wow , romantik perempuan ni .
 kau igt ni CERITA KOREA ?
oh atau , ko igt abg aku ni type2 korea ?
aiyya . =.="



okayy , ngantuk sudaa. 
im out ! * flying kite ~



6 comments:

  1. hahahahhahahahahah... OMG... hahahahahahaha... confirm gelak jumpa abang awak nanti...

    ReplyDelete
  2. hahahha :D
    gelak je guling2 , dye taktau , meseg dye tu sume org dah bace :D

    ReplyDelete
  3. thanks for that interesting story up there..i appreciate it a lot..

    ReplyDelete
  4. hahahaha , sure no problem . ^^

    ReplyDelete
  5. that's so funny rofl !

    ReplyDelete