Saturday, July 21, 2012

Ena Si Noob - Tak Cool Enough

Situation Satu - Looking for towel to be wash... Satu rumah aku carik... Habis bersepah dibuatnya... Bengang sambil berkata " Mana lah pulak towel niii " sambil garu kepala. And, there. Towel Berbalut kat kepala. =.= Perasaan..berkecamuk .

Situation Dua - Me and my fren Emma. Waiting for the lift. Patiently....~ Ting. Sampai ! Lif pun terbuka...Ramai orang.. Ada satu, dua..empat orang. Aku pun masuk. tekan G - Ground Floor. Lift tutup. Baru sedar something. Monolog Dalaman " Eh , mana Emma ?? " Pandang orang depan, orang sebelah dia..kiri kanan dia.belakang dia.. Emma Tertinggal ke ? then seraya berkata : " Nampak Emma tak ? Kawan kita yang tadi ? " Jap lagi Emma bersuara, " Woi , aku sebelah kau lah ! " Pandang kiri.. Erk. Sumpah Frust. Malu =.=

Situation Tiga - Tercarik2 mana kunci loker .... Bukak beg, tengok atas meja...bakul sampah..atas katil. Dan frust .. lagi. Haihhh,,. Mana aku letak niii !! -..- Tanya Kawan " Wei nampak kunci loker aku ? " Sambil tunjuk ke arah loker... and there, i'm holding it. Ya Allah. Cukup Noob hambamu ini =.=

Hacchum. (*Malu ) Im Home. :) 

Im a Student of Universiti Sains Islam Malaysia :)





3 comments: